
Kızlar bugün sözleşme yaptık evi tuttuk ama emlakçı tahliye taahhütnamesi imzalattı yukarı ekledim. İnternetten araştırdım imzalarken tarih yoksa belge geçersiz sayılıyor yazıyo. Ve sözleşme yapıldığı gün bu belge imzalandıysa yine geçersiz. Tarih damgası oluşsun diye emlakçıdan whatsapp üzerinden aldım evrağı sözleşmede de zaten bugünün tarihi var. Bi sorun yaratır mı. Avukat ya da bilgili biri varsa yorumlayabilir mi ? Gerdi bu durum beni masraf yapıp 1sene sonra çıkmak istemiyorum