Gelişimi çok yavaş hem boyu hem kilosu düşük persentilde, iştahı olduğu halde. Bu bir sağlık sorunu mu? Araştırma hastanesine de götürmek istiyoruz. Aynı durumu yaşayan annelerden fikir almak istiyorum nasıl bir yol izlediniz?
İri doğdu, anne-baba olarak bizde ortalamadan uzunuz. Büyüme hormonlarında mı sorun var anlayamadık. 2 ay önce ciddi sağlık sorunları oldu, sürekli hastane süreçleri hem bebeğimizi hem de bizi çok yordu manen. Şimdi de yine aynı süreçlere girmekten endişeleniyorum.