ummukerem Özel mesaj göndermeyi biliyor musunuz? Bana hitaben yazmışsınız ama herkese açık bir gönderi olmuş. Amacınızın kaos yaratmak olmadığını, sadece özel mesaj oluşturmayı bilmediğinizi düşünmek isterim.
İhtar kesinlikle gereksiz değil, tam yerinde bir müdahale olmuş. Bana denk gelseydi doğrudan askı işlemi uygulardım. Moderatörlerimiz muhtemelen ilk uyarınız olduğu için yalnızca ihtarla yetinmişlerdir.
“Kızlar bu hafta kırkımız çıkacak bebegimi bir gün daha doğrusu bir gece için anneme bırakacağ….”
Bu şekilde başlayıp buraya konu olan bu postta “emzirirken alkol içebilir miyim?” şeklinde bir soru göremedim. Lütfen bir dahaki sefere kişisel tercihlere yönelik yorum yapmak yerine yalnızca soruya odaklanın. Bu şekilde hem forum kurallarını ihlal etmemiş olursunuz hem de uyarı almazsınız.
Uyarılarda da gerekli açıklama yapılıyor tekrar tekrar yazmak zorunda değiller.
Mutlu forumlar.