zeynepzeze Merhaba bebeğime ilk kez çorba yapacağım. Yumurta koymayayım diyorum. Yada 1 tatlı kaşığı falan mı koysam alışması için? Tarifte 1 yumurta diyor ama belki alerjisi vardır. Bilemedim, siz ne diyorsunuz?
Karadut Pinardgn-22 4 çorba kaşığı un 8 ç. Kaşığı yoğurt. İyice karıştırıyorum ocağa aşıp üstüne 7 bardak su koyuyorum. Kaynayana kadar karıstırıp arpa şehriye atıyorum. Arpa pişince kapatıyorum. Biraz ılıyınca tuz hep beraber yiyoruz😜
Deletedmom0028 zeynepzeze yumurtanın sarısını haşlayıp dene bu şekilde alışması daha iyi. Bende sende öyle cevap vermişsin ondan dedim.
deletedmom555 zeynepzeze kahvaltıda yumurta sarısısı veriyorsanız öyle yapabilirsiniz bende yumurta sarısını koyuyorum tek
Deletedmom139 zeynepzeze ilk önce haşlama yumurtanın sarısının 8/1 ile başlayıp alerjisi olup olmadığını gözlemleyin daha sonradan çorbalarına katabilirsiniz
[silindi] zeynepzeze yumurtaya gerek yok un yogurt ve cok az lımon sıkılıyordum ben azıcıkta karabıber hem bagısıklıgını guclendırıyordu