arasmom
[bilinmeyen] ilk zaman şişlik olması çok normal bizim pipisinin ucu değil diğer tarafı balon gibiydi 1 haftada anca indi
Nesemin16
Canım 3.5 aylık oğlum geçen hafta salı oldu. İlk bir kaç gün şişiyor şimdi düzeldi çok şükür ağrı kesici bile kullanmadık hiç
Baharkuzey
2.5 aylık benimde bebeğim 15 gün önce olduk ilk 4 gün şişer sonra iner dedi doktoru 10 günde de geçer dedi ucuna teramicyne krem kullandık
Nesemin16
Ucu değil canım altı baya şişti
Baharkuzey
[bilinmeyen] evet kesilmeden dolayı şiş fışkırarak kanamadigi sürece sorun yok demişti doktorumuz
arasmom
[bilinmeyen] aynen orası balon gibiydi yuvarlak etten yüzük takmış gibi 10 gün oldu daha yeni normal görünmeye başladı