[bilinmeyen] kuzum korkma arkadaşların dediği gibi film vs bir şeyler aç, kafanı dağıtmaya çalış 🤗
Ben de yalnız kaldığım oldu. Dualarını et yeter.
Nas -Felak ve ayet-el kürsi dualarını oku bol bol.
Yalnız kalmamaktan amaç vesveseye düşmemek, ben mesela sürekli ağlıyordum olur olmaz 😁😁
Ama yanında biri olduğunda kafan dağılıyor.
Bebisini sev, onu düşün ❤