14 aylık, inanılmaz hareketli bir çocuk. 10. aydan beri kapıları açıyor, oda oda geziyor. 7. aydan beri çekmecelerde. 10. aydan beri koltuk tepelerinde. 1 haftadır da kol kısımlarından kendini aşağı atıyor. Sarı bela diyoruz artık o derece. Bugün öğle uykusu uyumadı. İnanılmaz bir huysuzluk üstünde ve sürekli kapıları çarpıp geri açıyor. Az önce son anda çektim kendisini gidiyordu parmakları. İlk kez yüksek tonda kızdım ama devam etti. Yine son anda çektim kolundan. Korkumdan hızlı çektim sanırım bir de kızınca korktu dudak büktü epey ağladı. Bana vurmaya başladı. Yani gerçekten sabrımı korumaya çalışıyorum ama bir saniye bile oturmuyoruz. Kaç saat oldu kalkalı daha kahvaltı bile yapmadım ve uyusun diye de 1 saat aralıksız emzirdim artık hem fiziksel olarak hem psikolojik olarak elim ayağım boşaldı. Genel anlamda neşeli bir çocuk ama onun bu hızı ve enerjisi beni inanılmaz bunaltıyor. Ofkeniz ile nasıl baş ediyorsunuz? O kadar ayının üstünde kendisine zarar verecek hareketi var ki kızmasam kalpten gideceğim, kızsam ikimiz de üzgünüz. Çıkış yolu bulamıyorum.