seymanne613_ 28 yaşındayım boynumda iki belimde üç fıtık var belimdekiler ileri düzeyde gerçekten naoacagimi bilmiyorum bu yaşta zor bir işte falan da çalışmadım
Brfn seymanne613_ Aynı durum bende de var .. 2 doktora gittim 2side ameliyat dedi ama yapamayız yaşın genç dediler.. kas gevseticeler iğnelerle idare ediyorum edemesemde. Üstüne bir de iltihaplı romatizmam da var. Yatarken sağa sola dönemiyorum kitleniyor boynumdan aşağısı.. O kadar zor bir durum ki ağlayarak kalkıyorum her gün
seros3535 seymanne613_ Bende de boyun ve bel fıtığı var yürüyemez hale geldim artık bebeğimi taşırken bile zorlanıyorum en gücüme giden o oldu
seymanne613_ Brfn gerçekten mahvediyor beni korkuyorum da ameliyatlik değilmiş benim sizede çok geçmiş olsun bana da iltihaplı romatizma büyük ihtimal dedi doktor bu yaşta bu kadar fıtık normal değil ya fizik dltedavi manueal terapi vs tedavi ediyor mu gerçekten
Brfn seymanne613_ Araştırdım fizyoterapi iyi geliyor diyolar ama kızım var gitmeye vaktim yok malesef.. sizede çok geçmiş olsun.. ben şuan da romatizma tedavisine iğne şeklinde başlayacağım bakalım en azından o iyi gelir diye umut ediyorum
seymanne613_ etkafa işte ağır kaldırmak dengeli kaldirmamak yanlış oturmak masabasi vs hepsi tetikliyor
seymanne613_ seros3535 benimde öyle eşim bana çürükmusum gibi muamele yapıyor ve gerçekten bu yaşta ne fıtığı diyor sinirlere basi yapıyormus benim Kanal daralmasi olmuş
seros3535 seymanne613_ Benim çocukluktan beri bel sorunum vardı ama sezaryenden sonrası çok berbat oldu kolaysa aynı şeyleri yaşasınlar bakalım konuşmak kolay sinir olmamak elde değil