Oğlum 8.5 aylık benim yatağımda uyuyordu dar yerde yatmayı sevmiyor bende mutfaktaydım ama her tarafı büyük yastıklarla kaplı. Hepte yatar ve o yastıklardan geçemezdi. Nasıl olduysa çığlık sesine koştum yerde deli gibi ağlıyor aklımı yitirdim . O korkuyla aldım sarıldım ona 1 dk içinde sustu sarılınca sonra normal haline devam etti güldü vs her yerine baktım bir şey yok kusma göz kayması vs. Ama ona baktıkça ve yatak odasına gittikçe vicdan azabından ağlıyorum canım açıyor o hali gözümün önüne gelince . Yatakta oğlumdan 5 cm yüksektir. Ne yapayım doktora gitmeli miyim