ahmetinannesii Kızlar 12 haftalık olacam gıtsem cınsıyetını görenebılıt mıyım siz kaçınca haftada gördünüz ?
esm15 ahmetinannesii ben 11. Haftada şehir hastanesine gitmiştim doktora cinsiyet sordum söylemez diye öylesine sordum kadın direk kız dedi valla şoka girdim doğru bildi
smy17 ahmetinannesii 13 haftalıkken erkeğe benziyor ama emin olmak için 1 hafta sınra gel demişti şehirdışına falan çıkmıştım 15. Haftada gittim net bir şekilde o zaman belli oldu.
1tosbikinannesiyim ahmetinannesii erkekse eğer 12. 13. Haftada tahmin edebiliyor doktor ben ikili teste gitmiştim sırf meraktan sormuştum doktor sanki erkek gibi demişti 🤣 sonra da değişmedi geç belli edenler genelde kız oluyor
meliketekinn ahmetinannesii 12. Haftada kıza benziyor Hatta kız diyebiliriz dedi ama 16. Haftada net kız dedi 😁 özeldeki doktorum da tabi devlette detaylı ultrason da öğrendim 20. Haftaydı galba
Mommyhann ahmetinannesii ben detaylıda öğrenmiştim yanlıs hatırlamıyorsam 21 haftalıkken falandı ama her cocuk bir olmuyor kimisi hemen belli ediyor kimisi daha geç
1tosbikinannesiyim ahmetinannesii onu hiç duymadım açıkçası genelde erkekler gösteriyor çevremde süpriz olan pek olmadı 🤣
elif2112yigit ahmetinannesii 13. Haftada erkek diye tahminde bulundu doktorum 17. Haftada netleşti erkek olduğu