Selam arkadaslar 🌸 bebegim 8 ay 3 gunluk. 8 ayda yeni guncellemeler geldi. Alkis yapiyor ve bide koltuga falan tutup ayaga kalkmaya calisiyor. Ama kaza durumlarimiz baya artti. Kafa koruyucu kask alicam insallah takar onu. Ayaga kalkmaya calisinca surekli dusuyor ve bazen tutmaya yetisemiyorum. 7 ayda emekleme ve desteksiz oturma vardi ama simdilerde emeklemeyi baya hizlandirdi. Bide surekli disari meraki yarandi. Koye geldik disarinin kapisinin onunden gecince cildiriyor sirtima falan vuruyor, disari cikinca hemen sakinliyor. Evimize donunce nasil olucak bilmiyorum 😂 algisi falan baya acildi ve daha guzel oldu onunla vakit gecirmek ayni zamanda da tabi zor 😂 bide inanilmaz anneci su siralar. Benim kucagimdaysa kimseye gitmiyor , birisi almak istese eliyle itiyor falan, kucaga gitse bile surekli gozu bende surekli beni istiyor. Ilk baslarda bu durum hosuma gidiyordu da simdi azicik dinlemek icin birisine versem kiyameti kipariyor 🥲 bide beni isteyince mama diye agliyor ama bu babildama mi ilk kelimemi daha cozemedim. Haraketli donem ne kadar zor olsa da bence yenidogan donemine gore daha eglenceli ve daha rengli. Yeni hastalik atlattik bide , yani ben kendim surekli hasta olmaya haziririm ama bebek hasta olunca inanilmaz zor oluyormus. Sizde durumlar nasil ? Ne yeni guncellemeleriniz var ? Sizce hangi donem daha iyi ? Simdiki mi yoksa yenidogan mi?