alparslan38 ben oğlumu 2 aylık olmasına iki gün varken sünnet ettirdim doktorumuz kırkı çıkar çıkmaz yaptır anne sütü anestesi etkisi yapar daha çok küçük zaten uyku ile günü geçiyor sık emzir az ağrı kesici vererek hızlıca atlatırsın demişti dediği gibi yaptım yanıma hiçbirşey almadım devlet hastanesinde yaptırdım bu arada hemen yatış ameliyat yarım saat sonra çıktı bir genel muayene reçete verildi eve getirdim sık sık emzirdim 3 gün boyunca hiç kucağıma almadım emzirme dışında kantaron yağı var onu elimi yıkayarak her alt değiştirmede pipisine damlattım tüm dikişlere gelecek şekilde yaklaşık 10 gün sonra tüm yarası iyileşti ve hiç ağlamadan sızlanmadan uyudu bebek bezini 3 numara taktım normalde 1 kullanıyordu kat kat giydirmedim zıbın ve çoraplı alt giydirdim mümkün oldukça ellemeden yatırdım verilen kremi vs de sürdüm her alt açmada sık emzirmek şart kantaron yağını kesinlikle sürün iyileşme hızını yarı yarıya artırıyor şuan hamileyim bir oğlum daha olacak onuda aynı şekilde 2 aylıkken sünnet ettiricem +kan tahlilleri vs de yapılıyor fakat bizim aynı hafta içinde yapılmış tahllillerimiz vardı yeniden yapılmasını beklemeden muayenesini yaptırıp yatış yaptık