Kızlar 5 haftalık gebeyim ama kese var şuan bebek vs görünmedi. Herhangi Ağrı sızı yok kan değerlerimde normal amaaaa 4 gündür idrardan sonra peçeteye gelen kanamam var geçmiyor bir türlü bu şekilde bir durum yaşayan oldu mu ?? Sizin de uzun sürdü mü ? Normalde bu tarih benim regl tarihim zaten . ( doktora gittim sadece içim rahat etmiyor uzun sürdü )