Poncikkkk benim de aynı şekilde oldu 7 gün kadar kanamam oldu kesildi sonra 20. Gün kontrole gittim içeride kan birikmiş ve pıhtılaşmış doktor bir hap verdi ama bulamadık tekrar başka bir doktora gittik eğer kanama olmazsa enfeksiyon olabilirmiş içeride o nedenle orada rahim ağzını genişletti anlık müdahalede bulundu ardından kendileri dil altı ve fitil yaptı ve bir anda kanamam oldu 3 gün yoğun sürdü 40 ım çıktı Regl oldum hemen sonra kontrole gittiğimde her şey yolundaydı