Kızlar merhaba . Oğlum 14 ay 21 günlük tam 12 aylıkken sünnet yaptırdık 2 buçuk ay oldu pipisi git gide içine giriyo gömük oluyo biz elimizle arada çıkartıyoruz geri hemen giriyo içine hele bezi açınca yok gibi bişey.. korkmaya başladım memleketime geldim şimdi doktora goturemiyorum Urfa’da yaşıyorum oraya gidince goturucem ama aklıma takıldı yaşayan varmı geçiyor mu tekrar sünnet etmesine gerek var mı önemli mi bu durum Allah korusun erkek sonuçta ileride sıkıntı yaşasın istemiyorum.. gömük pipiden korkuyorum