Benim doktorum da emziğe alışmadıysa hiç alıştırma kilo kaybı yapıyor demişti ama dinlemedim çünkü emzik gerçekten çok büyük kurtarıcı bebeğiniz vaktinde güzel besleniyorsa bence sorun teşkil etmez çevremde de emzik bağımlısı çocuklar var hiçbiri zayıf değil :)