Aselduru88 1 aylıktan beri kendim yıkıyorum ilk çocuğum korkacak bişey yok yatırıyorum filesine suyuda seviyor şarkı söyleye söyleye yıkıyorum önce vücudunu sonra başını filesi koptu benimki biraz tontiş şimdide havlu seriyorum küvete biraz su dolduruyorum içine oynuyo çok seviyo 4,5 aylık şuan hergün yıkarım kesin oturmaşe başlayınca banyo oturağında yıkayacağım yaparsın ne zamana kadar kv yıkayacak