babybebito 9. Ayda geceleri çok sık kalkmaya başladı nedense ve maalesef beni emzik gibi kullanıyor gece :/ sabah 7 gibi uyanıyor gün içinde 2 uyku yapıyor akşam 8-8:30 uyuyor ama gece 4 bazen 5 kere uyandığı oluyor önceden 2 kere ya da 1 kere uyanırdı :( uyanınca da mutlaka ağzı aranıyor emzirmezsem çığlık çığlığa ağlıyor gece beslenmesini bırakırken çok zor olcak sanırım normalde kendi depolarıyla sabaha kadar durabilmeleri lazım doktorlar öyle diyor yani