Ben ilk kızımda ilk 6 ay anne sütü dediler hiçbir şey vermeyin dediler diye hiç su vermedim ama o kadar pişmanım ki bir zaman suyu alışmak bilmedi çok az su içti yeni yeni su içiyor şimdilerde bile çok içmiyor. O yüzden Allah’ın nasip ederse ikincide içirmeyi düşünüyorum bir zarar geleceğini sanmıyorum sadece mesela bir çay kaşığı kadar falan çok abartmadan alışsın diye