mombabe bizde 16 aylıkken falan başladık diş macunu kullanıyoruz 18 aylıkken diş macununa geçtik 8 dişi çıktığında başladım ben altta 4 üstte 4 olunca çünkü kızım kusmaya çalışıyodu fırçayı ağzına almıyodu şuan öyle bi problem yok çok şükür atlattık şimdi kendi fırçalıyo her akşam yatmadan fırçalarız sonra uyuturum uyku rutininin bi parçası gibi oldu