Kızlar 2 yaşında kızım var minimum 5 maximum 10 kilo vermek için yola çıktım aslında çok defa çıktım bu yola ama bu sefer kararlıyım çünkü kısıtlayıcı saçma sapan diyetler uygulamayacağım öncelikle her gün yediğim şekli azaltacağım mesela öğlen ve akşam ekmek yemeyeceğim sabah istediğim kadar ekmek yiyorum eskiye göre azaltıcam. Onun dışında denge kurmaya çalışıyorum aç kalarak değil de denge kurarak bence daha sağlıklı verebiliriz benimle bu yolda yürümek isteyenler katılabilir birbirimizi motive ederiz