Merhaba arkadaşlar bir kaç sorum olacak. Öncelikle tabi ki her bebeğin gelişimi farklıdır ama bazı konular kafamı çok karıştırıyor. Öncelikle bebeğim belirli bir süre ekran gördü ama uzun saatlerde değil bunu şuam günde 20 dk ya kadar filan indirdik bu da yemek vs yaptığım zamanlar keyfi değil. Sanki gelişim geriliği var gibi hissediyorum. Alkış by by tarzı şeyleri asla yapmıyor yaptırmak istediğim an kaçıyor. Bardaktan kendisi su içebiliyor veya kendisi bişeyleri kendi başına keşfedebiliyor açıp kapatmak vs gibi ama. Adına önceden daha hızlı bakarken şuam birden fazla kez seslenmem gerekiyor. Oyunlacaklarda dönen nesneleri daha çok seviyor arabalarda yürüme arkadaşında filan tekerlekleri çeviriyor ama uzun süreler değil sıkılıp kalkıyor. Oyun grubuna götürmeye karar verdim çünkü babasından ve benden başka kimseyi görmüyor ailelerimizden çok uzaktayız. Kafam çok karışık çok üzgünüm