Ben de çok kendim yapmayı denedim. Ay da bir genel temizlik için anca çağırıyordum. Ama ne kendime ne eşime ne de çocuğuma tam vakit ayıramıyor gibi hissediyordum. Çocuğun uyku aralarında yemek yapıyordum. Keyifliyken etrafı anca topluyordum. Eşim gelince de çocuğa o bakıyor ben evi elimden geldiğince halletmeye çalışıyordum. Ama saçımı bile zor taradığımı farkedince saldım. Sadece yemek yapıp ev topluyorum artık. Çocuğumun bu günleri gelmeyecek. Siz de sen dili ile konuşun bence. Sana ve çocuğumuza sağlıklı vakit ayırmak istiyorum diye. Ben de anneler yardım edemeyince yardımcı şart gibi bişey olmuştu.