rabiask yok canım hayır takılmadı dediğim gibi böyle j’ilet gibi birşeyler kesi attılar şiş bölgenin minicik üstüne uzunca ordan doktor iki eliyle bastırınca böyle kristaller çıktı taşlaşmıştı bildiğiniz o iltihap oradaki hemşire yapamadı zaten doktor gelip yaptı ve ilk kez böyle birşeyle karşılaştığını söyledi pansuman içinde ilk bi kaç gün sağlık ocağına gittim orada da oturarak ebe iltihabı akıttırdı sonrasında ben evde kuzenime yaptırttım 1 hafta boyunca birde iz kalmasın diye merhem yazmıştı tabi kaldı iz biyopside yapılmıştı onunda izi var