Kızlar tecrübeli annelerin özellikle fikrini merak ediyorum ben öğretmenim bebeğim 16 aylık olduğunda işe döneceğim muhtemelen de 3 yaşına kadar bakıcıyla götüreceğiz ama sonrası için çok kararsızım kreş daha iyi olur evet ama sık hastalanmasını da hiç istemiyorum, bir yanım 5-6 yaşından önce kreşe gitmesin diyor…
sizin fikirleriniz neler?