Öncelikle geçici birşey canım içini ferah tut. Benim kızımda 4,5 aylık doktor bizede similac vermişti kızım asla içmedi öğürdü çok aç anında verdim aplarak zorla içti similac tadı çok kötü acı ve kötü, biraz araştırma yaptım ve doktorumuzdan aptamil progemin as istedim içine dr. Oetker in vanilya aromasını damlatıyorum o kesinlikle çok farklılaştırıyor. Bizim doktorumuz testte çıkmayacağını yani doğru sonuç vermeyeceğini söyledi ancak alerjik mama kullanarak anlayabiliriz dedi ve aptamilin alerjik olmayan mamasından alerjik olan mamasına geçtik yüzündeki kızarıklıklar tamamen geçti böylelikle anladıkki süt alerjisi var 🤷🏼♀️