Merhaba ben emzırıyorum göğsüm bebısın emecegı kadar üretiyor şükur ben bıraz daha çoğaltmak ıstıyorum hem acıl durumlarda vs kullanmak ıcın hemde cogalsın dıye sagım yapıyorum ancak sütü sagdıktan sonra hemen mı buzluğa koymak gerek yoksa bıraz soğuduktan sonra mı göğsümden sıcak çıkıyor çünkü, ilik yani