leman1 aşağıdaki yorumları okumadım yazan oldu mu bilmiyorum. Buzdolabı poşetine koyup buzluğu atıyorum. Bir haftalık yapıp buzdolabı poşetlerinde buzlukta kalıyor lazım oldukça çıkarıp vam kavanoza koyuyorum dolapta kendi kendine çözünüyor. Tat değşşikliği, küflenme hiç bir şey olmuyor