4 ay 22 günlük ataktan dolayı mı diş mi yapıyor anlamadım 7.30-8 gibi uyuyor akşam 1 sonra uyanıyor tekrar sallıyorum uyuyor 1 saat sonra yine aynı akşam oturup dinleneyim diyorum o bile olmuyor en sonun da bende yatıyorum yanıma alıyorum bu sefer gece devamlı uyanıyor önceden 2 defa uyanır kalkar emzirirdim şimdi kalkacak halim olmuyor yatarak emziriyorum uyuya kalıyor emzik veriyorum ya da sabah 7 gibi uyanıyor uyku eğitimi falan mı versem bu ay da olur mu ne yapacağım yardım edin çok bunaldım 🥲