Arkadaşlar bütün gece emdi. Kafayı yiyeceğim. Memem açıkta uyudum bütün gece ve bebeğim ağzından çektiğim an uyandı. Şaka mı bu. 3 ay 13 günlük şuan. Doymuyor mu doğru düzgün acaba niye derin derin uyumuyor? Memeyi çeker çekmez basıyor çığlığı. Ne emzik emmek ne başka birşey yok. Deliricem! 🤕