22 günlük bebeğim üst gaz adam akıllı hiç çıkartmıyor arada sırada çıkarıyor alt gazı çıkarttırabiliyorum ama çok değil şimdi ise sürekli ıkınma halinde çocuk üst gaz asla çıkartmadı alt gazı eşimde bende çıkartık ama yinede rahatlamadı sürekli ıkınma halinde ve yarım saatte bir uyanıyor 2 gündür uyku uyuyamadım ne yapabilirim hem çocuğum rahatlasın hemde artık biraz olsun uyumak istiyorum