Kızlar bugün hava yağmurlu. Bu sene kızımın ilk , okul senesi, anaokuluna yeni başladı yani. Paçaları ıslanırsa üşür mü, ıslanmaması için ne yapmalıyım? Yürüyerek gidiyoruz 2 apartman ileride anaokulu. Kocaman bir şemsiyemiz var ama 3 yaşında oğlum da var. Acil bilgi verebilir misiniz. Oğlum ıslansa da hemen eve gelip değiştiririm kızımı okula bırakınca. Peki kızımı nasıl yapıcam?