Deletedmom310
Tuba9152. Oğlumda da 3 haftalıkken çıktı 1 ay sonra tamamen geçti.endişe etmeyin. Her gün yıkayın temiz olsun yüzü. Yıkamazsanıyda ılık suyla pamuk ıslatıp silin. Bebek cildinde sudan başka ürüne gerek yok. 4 aylık benim oğlum hala pamuk ile her sabah silerim, geçmiş olsun ❤