ceren41 aynı durum bndede var.İki ay yirmi üç günlük kızım var ve kırkı çıktığından beri gündüz uykusu diye bir şey yok.Doktora bile götürdüm uyumuyo diye baktı bir sıkıntı yok dedi.Sabahlari beş on dk uyuyup uyanması yetiyor mu dedim demek ki yetiyor dedi Bizim için gece daha önemli dedi.Belki doymuyo diye mama aldım yine aynı.Perisan oldum artik