Kızlar evimiz dogalgazli şuan odanın nemi 70 dogalgaz açık değil ama uyurken boğazım kupkuru oluyo yanıyo bebeğimde gece bi kac kez kalkıyor muhtemelen onunda aynı şekilde oluyordur boğazı. Normalde düşük nemden olur diye biliyorum bu nem makinesi de var ama zaten 70 olduğu için kullanmama gerek kalmıyor ama bu nem hariç başka neyden olabilir nem fazlalığından olabilir mi yada hava temizleyici alsak iyi gelir mi?