kbrgndg mahısta 45 dakikalık uçak yolculuğu yaptık kardeşim olmasa perişhan olurdum şuan oğlum 15 aylık birde aralık ayında yaptık o zaman tek başımayfım 1.45 dakika sürdü yolculuk sanki 1 gün gibiydiiii o gün cehennem dolu saatlerdi ne yapsam ne versem olmadı uçakta elden ele gezdi olmadı hostesler baktı olmadı hep ayaktaydım yolculukta iniş esnasında artık kayışlar koptu bende başladım ağlamaya duramıyorum durduramıyorum insanları rahatsız ettiğim için özür dilemeye başladım ama herkes o kadar anlayışlıydı ki inerken hostesler olsun uçaktakiler olsun valizimde bagajımda yardım ettiler