Merhaba, doğduğundan beri sallanan beşikteydik. Kademeli olarak gündüz uykularında bırakmayı denedik. Başlarda zorlansakta kendi yatağında kendi kendine uyumayı öğrendi. Belki bebekten bebeğe değişir ama yaklaşık 2.5-3 ay sürdü. (Ataklar vs) Ben çok ısrar etmedim, biraz akışına bıraktım. Herkesin diyeceği gibi rutinler oluşturduk, kitap okuma, pijama giyme vs vs :) 16 ayın içindeyiz. 🎉