Eşimin sigorttası yok . Benim de yoktu sadece hamileyken analık sigortası vardı ve doğumdan sonra bende de oğlumda dagecerli olmadı. Ama bu ay oğlumu götürdük oğlum sigortalı göÜküyor. E devletten kendime baktım gss yazıyor. Neden ? Veya belli bir zamana kadar falan devlet sigorta mı yapıyor anlamadım?