dmlaasfkgn Crp kan gazına falan bakıldı mi ? Aynı sikayetlerle gittik ama ateside vardı en yüksek 38 civarı oluyordu crp yüksek kan gazları düzensiz çıktı ve salgın varmış . Bize ilk toz ve çinko verdiler iştahsız diye tozları çok zorla icirdik baktık olmuyor tekrar gittik şurup yazdirdik deidginiz ilaç galiba biri şuan kabız muhtemeln😂😬hiç ayarı yok ya Maşallah iştahı düzeldi halsizdi enerjiii diye geziyor