annesii1 edaglr en sağlıklısı eşinin korunması, kadınlardaki korunmaların illaki hormonel bir zararı oluyor
kaandurumoms edaglr prezervatif bazende sadece geri çekilme oğlumdan sonra 5 sene geri çekilme ile korundum. Bıraktıktan 1 ay sonra hamile kaldım. Ama riske atmak istemiyorum artık zylanda hap varmış doğum kontrol hapına başlayacağım
ikincibezelyeayak Aintyourmama Ne süredir takılı ? Kilo yaptığı iştah açtığı doğru mu ? Olabilir yani hormon ama siz nasıl etkılendiniz
pittikmantari_ kaandurumoms doktoruna mutlaka danış zylanda yüzünden karaciğerim iflas ediyordu hastanelerde yattım günlerce önce karaciğerinden emin ol bence
gayeediz kaandurumoms çok kötü bi doğum kontrol hapıydı kullandım bir ay içinde 4 kez agrılı adet oldum
myybabyy Doğum kontrol hapı geri çekilme spralde taktırmayı düşünüyorum. İkinci çocuk valla bütün yöntemleri aynı anda kullanabilirim 😬
tgb80 edaglr Eşim korunuyor İlaçlar da hormonal dengeyi bozuyor ne ilginçtir ki doğum yaptığım halde şu spiral taktırma işi beni çok korkutuyor.En kolayı eşimin korunması 😀
Aintyourmama ikincibezelyeayak 7 aydır takılı iştahım da kilomda hiç bir değişiklik olmadı sadece adet olmuyorum
ikincibezelyeayak Nexaplanon un lenf bezlerine yakın olduğu için meme kanseri riskini artırdığı doğru mu acaba araştıran duyan var mı ?