bburcuakcn Merhaba arkadaşlar İstanbul içi devlet hastanesinde burun estetiği yaptıran var mı doktor ismi ve süreç hakkında bilgi verebilir misiniz? :)
beyzzsenturkk_ bburcuakcn özelde yaptırdım uygun fiyata yani çoğu yere göre uygun pendikte 55 bine yaptırdım 5 ay oldu en fazla 60-65 olmuştur ama çok memnunum burnumdan
beyzzsenturkk_ bburcuakcn op.dr.hanifican bunlar da önden ve yandan ben tamamen doğal istedim aşırı doğal oldu😂