zeynep661_ Dişlerimde kanama oluyo özellikle fırçaladigimda bunun için ne yapmam gerekiyor hangi macunu kullanmam lazım
esm15 zeynep661_ Gratiste satılan siyah ambalajli splat blackwood çok memnunum 3 senedir tek kullandığım ürün
oylesinebiri__ zeynep661_ zubio diye bi marka var diş hekimi onu önermişti bi çok kişiye bende bayadir arıyordum sonra aklıma geldi baktım hala varmış ben ismini unutmuşum ondan alicam
1tosbikinannesiyim zeynep661_ hamilelikte benimde ciddi kanıyordu doktor colgate hassasiyetr pro çözümü önermişti onu kullandım o dönem
monica50 zeynep661_ yumuşak fırça ve sensodyne diş eti hassasiyeti macunu al annem o şekilde kullanıyor işe yarıyor
esm15 mamacitaa_ sensodyn markası boykot olduğu için alternatif bişey arıyordum bu markayı keşfettim çok memnun kaldım ne kanama var dişi de inci gibi beyaz yapıyor bide sonrası baya bir ferah nefes kalıyor ağızda
acimavi zeynep661_ yıllardır sensodyne onarım&koruma kullanıyorum. Bir süre fırçalamasam sonraki fırçalamamda muhakkak kanıyor ama düzenli kullandığımda kanama durumunu geçiriyor
annelife zeynep661_ agarta tek geçerim şahsen, hem bitkisel hem yerli ürün hem de karbonlu olanı güzel beyazlık veriyor. Diğer macunlar gibi şekerli değil daha temiz hissettiriyor öneririm