kitapsever_ Siyah elbisenin üstüne yeşil desenli şal yakışır mı bacılarrr oğlumun doğum günü geliyor kötü durur mu acaba kapalı yeşil?
biranne_197 kitapsever_ yakışırda isterseniz görsel atın öyle bakalım çünkü siyah ve yeşil diyince birsürü model canlanıyor gözümüzde 😊 uyen var uymayan var
amazontuba kitapsever_ siyah elbise ile hepsi yakışır da ben kızımın elbisesi ile aynı renk şal takmıştım mesela beyaz elbise üzerine siz de çocuğunuzun kıyafeti ile hangisi daha uyumlu ise onu takabilirsiniz
kitapsever_ oylesinebiri__ canım elbise bu üstündeki sallada Yakıştırıyorum bide mor şal var ztn yanda duruyor yeşil ve gri var
oylesinebiri__ kitapsever_ gri daha hoş olmaz mi parlak mis birde yeşil çok hareketli gri ya da bej olan
gulaysanu kitapsever_ sıyah elbisenin üstüne kesinlikle yeşil desenli şalı takın elbısenız cok sade zaten hem bı hava katmış olursunuz hemde şuan cok tercih edilen model
UykuPerisi_ kitapsever_ Ben normalde de bu şekilde giyiniyorum. Sade kıyafeti desenli şal ile tamamlıyorum saha yakıştırıyorum böyle :) bence muazzam olur çokta yakışır. Şimdiden doğum günü kutlu olsun miniğin
kitapsever_ oylesinebiri__ bilmiym ki denemedim üstüne onuda yarın deniym ama rengi kötü değil mi kahverengi de var böyle parlak
kitapsever_ amazontuba oğlumun kıyafeti gri normal evde giymelik evde aile arası yapıcaz eşimde gri sweatshirt giyer bende gri şal mi taksam ya olur mu acaba uyumlu
kitapsever_ gulaysanu öyle de cnm hiç bi modelden takmadım oda koyu geldi bana görümcemin şalları bende pek fazla yok açıkçası denemedim daha keşke taksaydm
amazontuba kitapsever_ olur neden olmasın hem daha şık durur yeşil şal da çok güzel fakat daha günlük kaçar doğum gününde parlamak biz annelerin de hakkı 😍 çünkü biz doğurdukkkk
kitapsever_ Tatlican sade siyah var ama elbise ve şal siyah olunca da boğar gibi ya bide doğum gününde
kitapsever_ amazontuba bı deniyim yarın bakalm hangisi yakiscak gri de esmer olduğum için kararsız kaldm bakalm inşallah yakışır
kitapsever_ UykuPerisi_ ben kendime yakıştıramıyorum bide hamile olduğum için bı türlü bişi yakıştıramıyorum ya esmer de olduğum için gri kötü olur diye düşündüm teşekkür ederim bu arada❤️