Bu olmadı da kızımı baştan ayağa, emzik askısına varana kadar pembe giydirdiğim halde bile “kız mı erkek mi” diye soran gerizekalılardan gına geldi bana da. Terslemek istemiyorum, olabilir diyorum fakat pespembe bi bebeğe de erkek mi diye sormazsın artık diyorum içimden. Genelde susöayı tercih ediyorum, çünkü yükselirsem çabuk inemeyeceğimi biliyorumve bu da sonrasında kendimi kötü hissetmeme neden oluyor.
Canınızı sıkmamaya çalışın diyeceğim, umarım mümkün olur. Kendinizi daha iyi hissedeceğinizi düşünüyorsanız tersleyerek karşılık verebilirsiniz. Hak ediyorlar çünkü.