Linamtuba 😂😂bende aynen senin gibiyim kilo alıyorum emzirme döneminde herkes diyor insan zayıflar sen kilo alırsın ama ben çok yiyorum sırf süt olsun diye geceleri bile uyanır yerim ama ben normalde çok zayıf biriyim onun için şikayetçi değilim ben keşke hep böyle kalsa süt gitti mi hemen yine iğne iplik oluyorum.