Sltn bende geçen hafta dünya göze gittim hem bebeğimi hem kendimi kontrol ettirdim doktor yapalım dedi sıkıntı olmazmış antibiyotik bi damla veriyormuş ama çok ufak dozda oda 1 hafta kullanılıyomuş numaralarım zaten son 6 yıldır aynı doktor %95 sonuç alırsın dedi sonra geldm netten baktım emzirme döneminde olamaz diyo hastanyeyi tekrar ararım hekim kararına göre değişir diyo yapıladabilir yapılmayadblir diyo doktorunuz karar verir ona diyo kaldım iki arada bi derede napsam bilmiyorum🥺