Merhaba kızlar. Ben bebeğim doğunca doğum yardım parası için başvurdum. İkinci çocuk olduğu için her ay 1500 lira ödeniyor. Başvurum çoktan onaylandı hatta sisteme girdiğimde iki ay 1500 olarak gösteriyor sistemde ama yardım parası yatmadı diyor halk Bankası. Kart verdiler bununla çekiyorsun diyerek o karttada para gözükmüyor. Ama sistemde iki ay gözüküyor. Bu neden acaba