TugcenurLina ilk gün ben de aynı şeyi hissetmiştim. Sonra herkes bana dedi ki “deli misin, sabah uyanınca iki fazla öpersin, aşırı lüks bişey ayrı uyumak” vs 😅
Bana sorarsan hala aynısını hissediyorum. Gece gık derse yanında bitiyorum ve beraber uyuyalım mı diye soruyorum. Çünkü biliyorum ki bigün gelecek ve ben ne kadar istesem de o pek de gönüllü olmayacak. O güne kadar belki geceden sabaha değil ama ihtiyacı olduğunda hayır demeyi düşünmüyorum🥰