zlemceylan Hanımlar bebeğim 3 aylık uykudayken bu sıra ayaklarını yukarı kaldırıp duruyor. Sebebi ne olabilir gazı olmadığını düşünüyorum rahatlıkla çıkarıyor artık gazını çünkü
oylesinebiri__ zlemceylan 8 aya kadar yaptı benim bebeğim keşfettiği için yapıyordur bunun birde yatağa vurma versiyonu var gece gece 😂
monaroza88 zlemceylan normal. Benimki de öyle ayağını dikiyodu havaya.şu an 16 aylık oldu. Hatta az biraz doğrulmayı da öğrenince ayağını kaldırıp sağa sola sallıyordu. Bi alem bu bebekler.
meloni zlemceylan benimki de uykudayken oturur pozisyona gelip öyle uyuyor zorla yatırıyorum direniyor bir de uykudayken yatmamak için
zlemceylan oylesinebiri__ aaa hazırlıklı olmak lazım olduğunda korkmayayım bari her gün yeni şeyler öğreniyoruz 🤭🥰
incilinasmom oylesinebiri__ ahaha anılar gözümde canlandı benim kızımın gecenin bir vakti iki bacağı birlikte yukarı kaldırıp yatağa vurduğu seslerle uyanıyordum uzun uzun yapıyordu korku filmi gibiydi 😀
oylesinebiri__ Kitsu eşim diyor Aa yatağımizi ele geçirdiği yetmiyor birde yatağı çalıyor ayaklarla 🤣 ay ay sürekli vur vur ayaklarını artık alışmıştı sağda solda nerde yatak battaniye görürse vuruyor du
oylesinebiri__ zlemceylan gerçekten bebeler ilginç bi gece baktım ayaklarını havaya dikmiş korktum 🤣 ne oldu çocuğa baktım tavanı izliyor ayaklar havada her yeni bişey yaptığında şaşırıyorum 😍
Kitsu Normal ya gazı oluyor ya da keşfediyordur bir süre sonra dönmeyi öğrendikçe ayaklarını kaldırıp dönecek. Koltukta falan yalnız bırakmayın birdenbire öyle dönebilir
zlemceylan Kitsu ilk bebeğim olunca neden yapıyor diye insan sorguluyor 🥹 teşekkür ederim 🥰 yok koltukta yalnız bırakmıyorum olacaksa da yatak olarak açıyorum öyle yanına yastık koyup tutuyorum ☺️
Kitsu oylesinebiri__ ay biz salliyorduk beşikte uyumamak için ayaklarını havaya dikip bağırıyordu. Bir video var ya Necati gece beşiği sallıyor o biz işte 😂
oylesinebiri__ incilinasmom özelikle gece yapmaları yok mu 😃 gece gece ay ne oluyo ne oluyo bu bebelere enerji patlaması yaşıyorlar 🥰
oylesinebiri__ Kitsu 🤣🤣 ay sizin ki daha fenaymis biz bi gün salladik kv salladı gece sabaha kadar istedi bi daha yapmadık sallanma filan 😂 şimdi büyüdü artık
zlemceylan oylesinebiri__ öyle öyle gerçekten bazen böyle boşluğa bakıyorlar uzun uzun bizim ki avizelere bakıyor biraz artık insan bi korkmuyor değil 😅 ellerini keşfediyor parmaklarına bakıyor bu sıra her gün farklı şeyler öğreniyorlar 🥰❤️
oylesinebiri__ zlemceylan evet 4 5 aylarda el ayak incelemesi yapıyorlar bişeyleri sürekli izliyorlar keşfediyorlar 🥰 her gün yeni bişey öğreniyorlar rabbim korusun onları sağlıkla neşeyle büyüsunler ❤️
Kitsu oylesinebiri__ beyin hasarı kalmış mıdır diye doktordan tomografi istedim öyle salladik 😂 Kaç aylık
zlemceylan monaroza88 yaa uyurken yapınca insan başka bir şey düşünüyor her gün yemi şeyler keşfediyoruz 🥹🥰😍
zlemceylan oylesinebiri__ Amin, inşallah gerçekten öyle tam en güzel zamanları her şeyi izliyorlar. Yüzüme öyle bakıp uzun uzun izliyor ki çok güzel bir duygu ❤️ Hep mutlulukla, sağlıkla büyüsünler 🙏🏼🥰