Hatırlayıp her gece uyuyamadığım şeyler yaşadım. İnanın, bunlar basit şeyler değil. Normalde mental dayanıklılığı olan biriyim ama bu kez atlatamıyorum. Son iki yıldır, yani 24 yaşımdan sonra, bu duyguları çok daha yoğun yaşamaya başladım. (Şu anda 26 yaşındayım.)
Uzun uzun anlatmak istemiyorum çünkü gerçekten çok uzun olur, sizi sıkmak da istemiyorum. hiçbir şeyi atlatamıyorum. Kalbim sıkışıyor, nefes nefese kalıyorum. Göz altlarım morarmış durumda, tahammülsüzüm. Kafamdaki sesler asla susmuyor. İnsanların gözünün içine bakamıyorum, onlarla konuşmak bile istemiyorum. Kısaca en kibar vaziyette anlatmak gerekirse böyleyim, durumumu bilin diye anlatıyorum.
Artık son demlerimde gibiyim. Psikiyatriste gitsem, sadece ilaç verip yolluyorlarmış, o da olur yapacak bişey yok. Antidepresan kullanan var mı? Belki bana da iyi gelir.